GDPR – Je třeba souhlas o zpracováním osobních údajů vložit do karty zákazníka?

Odpovídáme na dotaz členky, zda pro potřeby GDPR stačí na kartu zákazníka vložit věta „Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy ČR a EU” a kdy je tedy souhlas se zpracováním osobních údajů potřebný?

Pouze pro členy SČOO - podnikatele

 

Sdílejte tento příspěvek

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

2 komentáře

  1. Měl bych ohledně toho dotaz, souhlas se zpracováním sice nepotřebujeme, nicméně pokud tomu dobře rozumím, tak by zákazník měl být informován, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány na základě zákona. Tato informace musí být vytisknuta na zakázkové kartě nebo ji stačí mít například vyvěšenou někde v prodejně, event. uveřejněnou na www stránkách?

    1. Ano, správně jste to pochopil…: souhlas se zpracováním sice nepotřebujete, nicméně zákazník by měl být informován, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány na základě zákona. Tato informace nemusí být vytištěna na zakázkové kartě, stačí ji mít vyvěšenou v prodejně a určitě jí doporučujeme zároveň zveřejnit i na vašich na www stránkách.

Napsat komentář