Společenstvo zprostředkovává poradenství pro své členy, které pak zveřejňuje v anonymní podobě v této sekci PORADNA (spolu s dalšími informacemi). Členům fyzickým osobám může poskytnout poradenství v oblasti praktikování oční optiky a optometrie a členům podnikajícím v oboru navíc i v otázkách podnikatelských.
Máte-li dotaz, pošlete ho prosím emailem na emailovou adresu naší kanceláře, uveďte své jméno a členské číslo a dotaz. Váš dotaz budeme dle jeho zaměření pravděpodobně konzultovat s našimi poradci v dotčené oblasti, proto nám prosím umožněte adekvátní časovou prodlevu pro poskytnutí fundované, závazné a zveřejnitelné odpovědi.
Před zasláním dotazu si prosím pročtěte zveřejněné příspěvky níže – možná je v nich již na váš dotaz odpovězeno.
Poradenství můžeme zprostředkovat případně i osobám, které nejsou členy SČOO, pouze však za poplatek od 1.000 Kč + DPH výše, a to po individuálním posouzení dotazu.
Změny legislativy pro Kontaktní čočky pro děti do 15 let
V návaznosti na nový zákon o zdravotnických prostředcích vstupuje v účinnost nová
Kontrola četnosti nároku zákazníka na příspěvek od pojišťovny – aktualizace 12/2022
lze si již nějak ověřit zda má váš zákazník doopravdy nárok na příspěvek?
Do evropské legislativy kosmetických KČ byly zařazeni optometristé
jak se Společenstvo podílí na utváření profesní legislativy v EU
Návod na použití, reklamační řád a obchodní podmínky v oční optice
>> Je stále naší povinností předkládat zákazníkovi tyto dokumenty písemnou formou?
Začlenění oční optiky (výdejny ZP) do systému ePoukaz
> co je potřeba udělat, abyste mohli “zpracovávat” ePoukazy?
Může optometrista legitimovat zákazníka, kvůli ověření jeho věku?
> jak si ověřit věk “podezřele” mladě vypadajícího dětského zákazníka
Nový zákon o zdravotnických prostředcích – co se (ne)mění?
>> je třeba se obávat nového zákona o zdravotnických prostředcích?
Postup při reklamaci zboží v obchodě – aktualizováno
>> jak mají správně právně probíhat reklamace v očních optikách?